Marš!

Home
Archive
About
Share this publication
Marš!
mars.mareksulik.sk
Marš!

Newsletter o biznise, e-commerce, marketingu, reklame a dátach. Zhŕňam kvalitné zdroje informácií a dopĺňam ich o svoj komentár.

By Marek Šulik
· Launched 2 years ago
By registering you agree to Substack's Terms of Service, our Privacy Policy, and our Information Collection Notice
“Výborný newsletter o bizbise a marketingu.”
Ondrej Podstupka, Herný update
“Dávka zaujímavých informácii, insightov a "conversation starterov" nielen pre marketerov.”
Roman Biath, Monday Kick
To najlepšie, čo som čítal v roku 2022Zosumarizoval som najzaujímavejšie a najhodnotnejšie zdroje informácií za posledný rok.
Dec 22, 2022
5
2
Ako sa svet počas dvoch rokov obrátil hore nohami?A ako by na to mali zareagovať značky
Dec 14, 2022
Koľko predpovedí na rok 2023 ste už prečítali?Obľúbený čas veštenia z gule je tu.
Jan 17
2
Prečo sú vratky v eshopoch taký chaotický a nákladný proces?Až 25% všetkých nákupov na internete je vrátených späť
Nov 23, 2022
1

Most popular

To najlepšie, čo som čítal v roku 2022
5
2
Z čoho sa skladá efektívna reklama?
7
Ste marketingoví realisti?
7
Ako sa zmenilo naše správanie na internete za desať rokov?
2
To najlepšie, čo som čítal tento rok
2
Ako prežiť prichádzajúcu krízu?
5
See all popular
NewCommunity
Ako sa zmenilo naše správanie na internete za desať rokov?Najdôležitejšie trendy, ktoré menili naše správanie
Nov 8, 2022
2
Sú cenové akcie marketingovou drogou?Podľa Lesa Bineta sú často len ilúziou a nepomáhajú značkám rásť
Oct 18, 2022
2
Venujme väčšiu pozornosť pozornostiNestačí len zasiahnuť potenciálneho zákazníka reklamou, chceme udržať jeho pozornosť čo najdlhšie.
Sep 29, 2022
2
Z čoho sa skladá efektívna reklama?Päť pilierov, ktoré zvyšujú jej efektívnosť.
Sep 9, 2022
7
Chceme ušetriť, ale nechceme kupovať menejAko recesia ovplyvňuje naše nákupné správanie?
Aug 26, 2022
1
Ako sa z Crocsov stal nečakaný trend?Nikdy by som nemyslel, že raz budem pochvalne písať o Crocsoch. A predsa sa to stalo v tomto vydaní.
Aug 10, 2022
4
Ste marketingoví realisti?Prečítaj si text, ktorý publikoval marketér Andrew Ehrenberg ešte v roku 2002. Jeho myšlienky sú platné aj dnes.
Jul 21, 2022
7
Ako prežiť prichádzajúcu krízu?Deväť tipov na prekonanie ekonomickej krízy od Marka Ritsona, ktorý sa druhý krát po sebe stal komentátorom roka podľa organizácie PPA.
Jun 30, 2022
5
See all

Most popular

To najlepšie, čo som čítal v roku 2022
5
2
Z čoho sa skladá efektívna reklama?
7
Ste marketingoví realisti?
7
Ako sa zmenilo naše správanie na internete za desať rokov?
2
To najlepšie, čo som čítal tento rok
2
Ako prežiť prichádzajúcu krízu?
5
See all popular
Marš!

Marš!

Newsletter o biznise, e-commerce, marketingu, reklame a dátach. Zhŕňam kvalitné zdroje informácií a dopĺňam ich o svoj komentár.
RecommendationsView all 6
Pokrok bez povolenia
Pokrok bez povolenia
Robert Chovanculiak
Škola nepísania
Škola nepísania
Mário Šmýkal
Herný update
Herný update
Ondrej Podstupka
M
Monday Kick
Roman Biath
Work in Progress
Work in Progress
Martin Uhnak

Marš!

AboutArchiveRecommendationsSitemap
© 2023 Marek Šulik
Privacy ∙ Terms ∙ Collection notice
Start WritingGet the app
Substack is the home for great writing