Prečítaj si text, ktorý publikoval marketér Andrew Ehrenberg ešte v roku 2002. Jeho myšlienky sú platné aj dnes.
7
Päť pilierov, ktoré zvyšujú jej efektívnosť.
6
Ahoj! 👋 Práve čítaš dvadsiate tretie vydanie newslettera. Je to posledné tohtoročné vydanie a bude venované najlepším článkom, ktorým som sa tu…
2
Deväť tipov na prekonanie ekonomickej krízy od Marka Ritsona, ktorý sa druhý krát po sebe stal komentátorom roka podľa organizácie PPA.
5
Víťazom pandémie sa stali velké značky. Dôvod je ten, že v čase neistoty nechcú ľudia dlho premýšlať nad nákupmi a vyberú si tú značku, ktorú poznajú.
6
Nikdy by som nemyslel, že raz budem pochvalne písať o Crocsoch. A predsa sa to stalo v tomto vydaní.
4
Ako recesia ovplyvňuje naše nákupné správanie?
1
Prečo stále viac nakupujeme použité produkty, ako sa zjednodušuje nákup na splátky a prečo nechceme platiť za správy?
4
Je značka len produkt s pozlátkom? Na túto otázku hľadá odpoveď Jeremy Bullmore, ktorý pôsobí dlhodobo na najvyšších pozíciách v britskej sieťovej…
3
Ahoj! 👋 Práve čítaš druhé číslo môjho newslettera. Určite ťa poteší, že sa nebudem venovať iba Super Bowlu, venujem mu len jeden tip na článok a ani…
10
Ahoj! 👋 Práve čítaš dvadsiate druhé vydanie newslettera. Po dlhšej dobe sa budem venovať opäť Isadore. A to preto, že sa nám podarilo vyhrať pekné…
1
Ahoj! 👋 Práve čítaš devätnáste vydanie newslettera. V dnešnom čísle si pripomenieme, že ľudský mozog je lenivý a rozhoduje sa často iracionálne alebo…
2