Zosumarizoval som najzaujímavejšie a najhodnotnejšie zdroje informácií za posledný rok.
2
Päť pilierov, ktoré zvyšujú jej efektívnosť.
Prečítaj si text, ktorý publikoval marketér Andrew Ehrenberg ešte v roku 2002. Jeho myšlienky sú platné aj dnes.
Najdôležitejšie trendy, ktoré menili naše správanie
Ahoj! 👋 Práve čítaš dvadsiate tretie vydanie newslettera. Je to posledné tohtoročné vydanie a bude venované najlepším článkom, ktorým som sa tu…
Deväť tipov na prekonanie ekonomickej krízy od Marka Ritsona, ktorý sa druhý krát po sebe stal komentátorom roka podľa organizácie PPA.
Víťazom pandémie sa stali velké značky. Dôvod je ten, že v čase neistoty nechcú ľudia dlho premýšlať nad nákupmi a vyberú si tú značku, ktorú poznajú.
Až 25% všetkých nákupov na internete je vrátených späť
Obľúbený čas veštenia z gule je tu.
A ako by na to mali zareagovať značky
Nikdy by som nemyslel, že raz budem pochvalne písať o Crocsoch. A predsa sa to stalo v tomto vydaní.
Nestačí len zasiahnuť potenciálneho zákazníka reklamou, chceme udržať jeho pozornosť čo najdlhšie.