Až 25% všetkých nákupov na internete je vrátených späť
1
Najdôležitejšie trendy, ktoré menili naše správanie
2
Podľa Lesa Bineta sú často len ilúziou a nepomáhajú značkám rásť
2
Nestačí len zasiahnuť potenciálneho zákazníka reklamou, chceme udržať jeho pozornosť čo najdlhšie.
2
Päť pilierov, ktoré zvyšujú jej efektívnosť.
7
Ako recesia ovplyvňuje naše nákupné správanie?
1
Nikdy by som nemyslel, že raz budem pochvalne písať o Crocsoch. A predsa sa to stalo v tomto vydaní.
4
Prečítaj si text, ktorý publikoval marketér Andrew Ehrenberg ešte v roku 2002. Jeho myšlienky sú platné aj dnes.
7
Deväť tipov na prekonanie ekonomickej krízy od Marka Ritsona, ktorý sa druhý krát po sebe stal komentátorom roka podľa organizácie PPA.
5
Prečo stále viac nakupujeme použité produkty, ako sa zjednodušuje nákup na splátky a prečo nechceme platiť za správy?
4
Je značka len produkt s pozlátkom? Na túto otázku hľadá odpoveď Jeremy Bullmore, ktorý pôsobí dlhodobo na najvyšších pozíciách v britskej sieťovej…
3
Víťazom pandémie sa stali velké značky. Dôvod je ten, že v čase neistoty nechcú ľudia dlho premýšlať nad nákupmi a vyberú si tú značku, ktorú poznajú.
6