Ahoj! 👋 Čítaš deviate vydanie môjho newslettera. Najviac ma zaujalo vydanie novej knihy od Daniela Kahnemana a ďalších autorov. Jeho predchádzajúca kniha Myslenie rýchle a pomalé bola prelomová vo viacerých oblastiach. Zistenia o tom, na základe čoho sa rozhodujeme, sa uplatnili výrazne aj v marketingu. Už sa teším na jeho novú knihu
Ako rôznorodosť v rozhodnutiach mení náš život?
Ako rôznorodosť v rozhodnutiach mení náš…
Ako rôznorodosť v rozhodnutiach mení náš život?
Ahoj! 👋 Čítaš deviate vydanie môjho newslettera. Najviac ma zaujalo vydanie novej knihy od Daniela Kahnemana a ďalších autorov. Jeho predchádzajúca kniha Myslenie rýchle a pomalé bola prelomová vo viacerých oblastiach. Zistenia o tom, na základe čoho sa rozhodujeme, sa uplatnili výrazne aj v marketingu. Už sa teším na jeho novú knihu