Ahoj! 👋 Práve čítaš šestnáste vydanie newslettera. Do pozornosti dávam hlavne novú štúdiu od marketingového inštitútu Ehrenberg-Bass. Za posledné desaťročie publikovali zásadné vedecké práce o fungovaní B2C marketingu. Teraz sa rozhodli objasniť aj to, ako funguje B2B marketing. Pozitívne je, že vďaka spolupráci s LinkedIn si tento výstup môžeme stiahnuť zadarmo. Na chvíľu som im odpustil aj ten nekonečný emailový spam, ktorý od nich pravidelne dostávam.
Prichádza revolúcia v B2B marketingu?
Prichádza revolúcia v B2B marketingu?
Prichádza revolúcia v B2B marketingu?
Ahoj! 👋 Práve čítaš šestnáste vydanie newslettera. Do pozornosti dávam hlavne novú štúdiu od marketingového inštitútu Ehrenberg-Bass. Za posledné desaťročie publikovali zásadné vedecké práce o fungovaní B2C marketingu. Teraz sa rozhodli objasniť aj to, ako funguje B2B marketing. Pozitívne je, že vďaka spolupráci s LinkedIn si tento výstup môžeme stiahnuť zadarmo. Na chvíľu som im odpustil aj ten nekonečný emailový spam, ktorý od nich pravidelne dostávam.