Nestačí len zasiahnuť potenciálneho zákazníka reklamou, chceme udržať jeho pozornosť čo najdlhšie.
2
Päť pilierov, ktoré zvyšujú jej efektívnosť.
6
Ako recesia ovplyvňuje naše nákupné správanie?
1
Nikdy by som nemyslel, že raz budem pochvalne písať o Crocsoch. A predsa sa to stalo v tomto vydaní.
4
Prečítaj si text, ktorý publikoval marketér Andrew Ehrenberg ešte v roku 2002. Jeho myšlienky sú platné aj dnes.
7
Deväť tipov na prekonanie ekonomickej krízy od Marka Ritsona, ktorý sa druhý krát po sebe stal komentátorom roka podľa organizácie PPA.
5
Prečo stále viac nakupujeme použité produkty, ako sa zjednodušuje nákup na splátky a prečo nechceme platiť za správy?
4
Je značka len produkt s pozlátkom? Na túto otázku hľadá odpoveď Jeremy Bullmore, ktorý pôsobí dlhodobo na najvyšších pozíciách v britskej sieťovej…
3
Víťazom pandémie sa stali velké značky. Dôvod je ten, že v čase neistoty nechcú ľudia dlho premýšlať nad nákupmi a vyberú si tú značku, ktorú poznajú.
6
Po pandémii sme sa ocitli v realite, ktorá nie je až tak odlišná od minulosti. A aj kvôli tomu nachádzame útechu v nostalgii.
2
Prečo my marketéri viac premýšlame o značkách ako o zákazníkoch, ktorých chceme osloviť.
1
Ako Shopify kopíruje konkurenčné aplikácie, vytláča ich a obmedzuje ich funkcionalitu.
3