Obľúbený čas veštenia z gule je tu.

December 2022

Zosumarizoval som najzaujímavejšie a najhodnotnejšie zdroje informácií za posledný rok.
2
A ako by na to mali zareagovať značky

November 2022

Až 25% všetkých nákupov na internete je vrátených späť
Najdôležitejšie trendy, ktoré menili naše správanie

October 2022

Podľa Lesa Bineta sú často len ilúziou a nepomáhajú značkám rásť

September 2022

Nestačí len zasiahnuť potenciálneho zákazníka reklamou, chceme udržať jeho pozornosť čo najdlhšie.
Päť pilierov, ktoré zvyšujú jej efektívnosť.

August 2022

Ako recesia ovplyvňuje naše nákupné správanie?
Nikdy by som nemyslel, že raz budem pochvalne písať o Crocsoch. A predsa sa to stalo v tomto vydaní.

July 2022

Prečítaj si text, ktorý publikoval marketér Andrew Ehrenberg ešte v roku 2002. Jeho myšlienky sú platné aj dnes.

June 2022

Deväť tipov na prekonanie ekonomickej krízy od Marka Ritsona, ktorý sa druhý krát po sebe stal komentátorom roka podľa organizácie PPA.